صفحهها: 
				29-44
			
						
						
				تاریخ دریافت: 1392/12/10
			
						
						
				تاریخ پذیرش: 1393/05/04
			  
					
		
						
		
			چکیده: 
تبلیغ اسلامی ابزاری است که پیامبر اسلام)(ص)، ائمه اطهار(ص) و دانشمندان اسلامی به قصد گسترش علمی، عاطفی و رفتاری اسلام از آن استفاده کرده اند. مبلّغ به عنوان یک مدیر تبلیغ، علاوه بر اینکه به علومی همچون تفسیر، فقه، اصول و مانند آن نیازمند است، باید از «برنامه ریزی ارتباطات» آگاهی داشته باشد. بیشتر سازمان ها و افراد به دنبال راهکار هایی برای اثر بخشی هستند. «برنامه ریزی ارتباطات» یکی از عواملی است که در کارایی و اثربخشی تبلیغ اسلامی تأثیر بسزا دارد. این مقاله به منظور شناسایی نقش برنامه ریزی ارتباطات در تبلیغ اسلامی، پس از جمع آوری ادبیات تحقیق و پس از جست وجو در کتاب های اسلامی، یافته های خود را با تمرکز بر روش «تحلیلی ـ توصیفی»، بیان کرده و به نتایج ذیل دست یافته است: مبلّغ با برنامه ریزی ارتباطات می تواند هدف خود را تعیین و راه رسیدن به آن را مشخص کند و موانع رسیدن به آن را برطرف سازد.
 
		
		
        
            Article data in English (انگلیسی) 
            
         
					 
	
	
		شیوه ارجاع به این مقاله:
		
RIS
		Mendeley
		BibTeX
		APA
		MLA
		HARVARD
		VANCOUVER
	APA  | MLA  | HARVARD  | VANCOUVER 
نوروزی فرانی، محمدتقی، شریفی، فضل الله.(1393) برنامهریزی ارتباطات  و  نقش آن  در تبلیغ اسلامی. دو فصلنامه اسلام و پژوهش های مدیریتی، 4(1)، 29-44
APA  | MLA  | HARVARD  | VANCOUVER 
محمدتقی نوروزی فرانی؛ فضل الله شریفی."برنامهریزی ارتباطات  و  نقش آن  در تبلیغ اسلامی". دو فصلنامه اسلام و پژوهش های مدیریتی، 4، 1، 1393، 29-44
APA  | MLA  | HARVARD  | VANCOUVER 
نوروزی فرانی، محمدتقی، شریفی، فضل الله.(1393) 'برنامهریزی ارتباطات  و  نقش آن  در تبلیغ اسلامی'، دو فصلنامه اسلام و پژوهش های مدیریتی، 4(1), pp. 29-44
APA  | MLA  | HARVARD  | VANCOUVER 
نوروزی فرانی، محمدتقی، شریفی، فضل الله. برنامهریزی ارتباطات  و  نقش آن  در تبلیغ اسلامی. اسلام و پژوهش های مدیریتی، 4, 1393؛ 4(1): 29-44