مختصات راهبردی- مدیریتی کارگزاران جمهوری اسلامی ایران از نگاه رهبر انقلاب
Article data in English (انگلیسی)
- آذر، عادل و همكاران، 1387، «اخلاق در علم مدیریت»، اخلاق در علوم و فناوری، سال سوم، ش 1و2، ص61-70.
- احمدی؛ کیومرث، و همكاران،1390، «سیر تکوینی پاسخگویی اجتماعی سازمانی و ارائه مدلی برای بسط مفهومی آن در سازمانهای ایرانی»، مدیریت صنعتی دانشکده علوم انسانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج-سال ششم، ش 18.
- بانکیپورفرد؛ امیرحسین و همكاران، 1394، عیارمدیران از منظر رهبر انقلاب، حدیث راه عشق.
- بیکزاد، ج. صادقی، م. ابراهیمپور، د،1391، «تأثیر عوامل سازمانی بر رشد اخلاق حرفهای کارکنان»، اخلاق در علوم و فناوری، 1-9، سال هفتم، ش 2.
- راهبردهای اساسی خدمتگزاری؛ رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، 1382، تهران، مؤسسه قدر ولایت، ص 512.
- موسوی، آرش، الستی، کیوان، 1398، «چارچوبی برای تحلیل نظاممند اخلاق سیاستگذاری علم و فناوری»، سیاست علم و فناوری، س یازدهم، ش 2.
- فاطمی تبار، سیداحمد، 1387، «استنتاج اخلاق از دین»، اخلاق و تاریخ پزشکی، دورة 1، ش 2، ص7-14.
- موسیپور؛ میثم، 1384، معیارهای یک انتخاب: انتخابات و ویژگیهای رئیس جمهوری اصلح از نگاه مقام معظم رهبری، همای غدیر.
- طباطبائی، م. ح، 1374، تفسیر المیزان، ترجمة محمدباقر موسوی همدانی، قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه.
- ویسی؛ غلامرضا، آسیب شناسی مدیریت با الهام از اندیشه امام خمینی و مقام معظم رهبری، پیام، ش 93، ص 99-120.
- http://www.khamenei.ir
- Brewer, G. A. and Selden, S. C. and Facer II, R. L. (2000) Individual Conceptions of Public Service Motivation. Public Administration Review. May & June 2000. Vol. 60. No. 3. 254-264.
- Fording, R. C. .and Miller, P. M. and Patton, D. J. (2003). Reform or Resistance? Local Government Responses to State-Mandated Ethics Reform in Kentucky. Publius. Vol. 33. No. 2 (Spring, 2003). 1-15
- Huddleston, M. W. and Sands, J. C. (1995). Enforcing Administrative Ethics. Annals of the American Academy of Political and Social Science, Vol. 537, Ethics in American Public Service (Jan., 1995). 139-149
- James A. F.Stoner, R.Edward Freeman, Management; Selection of Texts, Edited By Esmailpour & Eshraghi, Negahe Danesh, 1389
- Kaplan, A. (1958). American Ethics and Public Policy. Daedalus. The American National Style. Vol. 87. No. 2. (Spring, 1958). 48-77
- Kim, S. and Vandenabeele, W. (2010). A Strategy for Building Public Service Motivation Research Internationally. Public Administration Review. September & October 2010. 701-709.
- Lewis, G. B. and Frank, S. A. (2002). Who Wants to Work for Government? Public Administration Review. VOL. 62. NO. 4. 395–404.
- Norris, P. (2003). Is there still a public service ethos? Work values, experience, and job satisfaction among government workers. In: Donahue, J.D. and Nye, J.S.Jr., (Eds) for the people-can we fix public service, Washington DC: Brookings institution press
- Perry ,J. L. and Hondeghem, A. and Wise, L. R. (2010). Revisiting the Motivational Bases of Public Service: Twenty Years of Research and an Agenda for the Future. Public Administration Review. September & October 2010, 681-690.
- Perry, J. L. (1996). Measuring Public Service Motivation: An Assessment of Construct Reliability and Validity. Journal of Public Administration Research and Theory. Vol. 6. No. 1. Jan. 1996. 5-22.
- Perry, J. L. and Wise, L. R. (1990). The Motivational Bases of Public Service. Public Administration Review. VOL. 50. NO. 3. 367–373
- Rainey, H. G. and Steinbauer, P. (1999). Galloping Elephants: Developing Elements of a Theory of effective Government Organizations. Journal of Public Administration Research and Theory. VOL. 9. NO. 1. 1–32.
- Rosenthal, D. and Perlman, B. (1986). Ethical Dimensions of Public Policy &Administration. Polity. Vol. 19. No. 1 (Autumn, 1986). 56-73
- Sheeran, P. J. (1993). Ethics in Public Administration; A PHILOSOPHICAL APPROACH. PRAEGER. London
- Suzuki, P. T. (1995). Public Sector Ethics in Comparative Perspective. Annals of the American Academy of Political and Social Science. Vol. 537, Ethics in American Public Service, (Jan., 1995). 173-183
- Vandenabeele, W. (2007). Toward a Public Administration Theory of Public Service Motivation: An Institutional Approach. Public Management Review. VOL. 9. NO.4. 545–556.
- Vandenabeele, W. (2008). Government Calling: Public Service Motivation as an Element in Selecting Government as an Employer of Choice. Public Administration. VOL. 86. NO. 4. 1089–1105.


