اسلام و پژوهش‌های مدیریتی، سال اول، شماره دوم، پیاپی 2، پاییز 1390، صفحات 59-73

    طراحی الگوی مفهومی تحلیل فرهنگی کشور مبتنی بر رویکرد تئوری مفهوم‌سازی بنیادی

    نوع مقاله: 
    ترویجی
    نویسندگان:
    علی رضاییان / استاد دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی / h.ali.rezaian@gmail.com
    محمدرضا بهمنی / استاد دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی / m-rbahmani@yahoo.com
    حسین پرکان / استاد دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی / hparkan@yahoo.com
    مرتضی سلطانی / دکترای مدیریت منابع انسانی دانشگاه شهید بهشتی / Morteza.soltanee@gmail.com
    چکیده: 
     ارائة تحلیلی جامع و روشمند از فرهنگ برای تصمیم گیری بهینه، همواره از دغدغه های اصلی نظام مدیریت فرهنگی کشور بوده است. بدون دسترسی به اطلاعات صحیح و دقیق از وضعیت گذشته و حال فرهنگ کشور، نمی توان به گونه ای مناسب و اطمینان بخشی تصمیم گرفت. گردآوری اطلاعات صحیح و دقیق و تحلیل کارآمد آن، نیازمند الگوهای جامعی است که تمام ابعاد نظام فرهنگ و تعاملات حساس آن با سایر نظام ها را در مدنظر قرار دهد. در این مقاله، با روش تئوری مفهوم سازی بنیادی و با بهره گیری از یافته های آخری ا ارائه می شود.
    Article data in English (انگلیسی)
    شیوه ارجاع به این مقاله: RIS Mendeley BibTeX APA MLA HARVARD VANCOUVER

    APA | MLA | HARVARD | VANCOUVER

    رضاییان، علی، بهمنی، محمدرضا، پرکان، حسین، سلطانی، مرتضی.(1390) طراحی الگوی مفهومی تحلیل فرهنگی کشور مبتنی بر رویکرد تئوری مفهوم‌سازی بنیادی. دو فصلنامه اسلام و پژوهش‌های مدیریتی، 1(2)، 59-73

    APA | MLA | HARVARD | VANCOUVER

    علی رضاییان؛ محمدرضا بهمنی؛ حسین پرکان؛ مرتضی سلطانی."طراحی الگوی مفهومی تحلیل فرهنگی کشور مبتنی بر رویکرد تئوری مفهوم‌سازی بنیادی". دو فصلنامه اسلام و پژوهش‌های مدیریتی، 1، 2، 1390، 59-73

    APA | MLA | HARVARD | VANCOUVER

    رضاییان، علی، بهمنی، محمدرضا، پرکان، حسین، سلطانی، مرتضی.(1390) 'طراحی الگوی مفهومی تحلیل فرهنگی کشور مبتنی بر رویکرد تئوری مفهوم‌سازی بنیادی'، دو فصلنامه اسلام و پژوهش‌های مدیریتی، 1(2), pp. 59-73

    APA | MLA | HARVARD | VANCOUVER

    رضاییان، علی، بهمنی، محمدرضا، پرکان، حسین، سلطانی، مرتضی. طراحی الگوی مفهومی تحلیل فرهنگی کشور مبتنی بر رویکرد تئوری مفهوم‌سازی بنیادی. اسلام و پژوهش‌های مدیریتی، 1, 1390؛ 1(2): 59-73